Köpvillkor

Ångerrätt

När du handlar i vår nätbutik har du rätt att ångra ett köp i upp till 30 dagar från den dag du tog emot varan. För att returnera en vara skickar du tillbaka varan till oss på returadressen nedan. Efter vi fått tillbaka varan återbetalar vi beloppet till dig via vår betalningspartner Klarna. 
Du har rätt att öppna och kontrollera varan innan du skickar tillbaka den. Vi rekommenderar att varan förpackas väl, tillsammans med originalförpackning, emballage samt eventuella tillbehör (som t.ex. fjärr, bruksanvisning, batteri, osv). Märk gärna paketet med ditt ordernummer och skicka med följesedeln när du returnerar varan.

Använd alltid en pakettjänst (t.ex. via Posten eller DHL) med spårning eftersom det är du som står för risken samt kostnaden för returfrakten. Du ansvarar själv för att varan kommer tillbaka i det skick du mottog den. Vi ansvarar inte för förlust eller eventuella skador som uppkommer under transporten. 

Reklamation

Om du vill reklamera en vara kan du kontakta vår kundservice via https://gadgetme.se/kontakt/ eller skicka ett mejl till kundtjanst@gadgetme.se. Kundservice tar emot felanmälan och sänder dig instruktioner för retur. Meddelande om fel i vara måste lämnas inom skälig tid från det att du som kund upptäckte, eller borde ha upptäckt felet. Vid godkänd reklamation står vi för returfrakten.

Returadress:

New Angle Solutions AB
Hållnäsgatan 13
75228 Uppsala

Övriga ärenden

Vid övriga frågor vänligen kontakta vår kundservice via https://gadgetme.se/kontakt/ eller skicka ett mejl till kundtjanst@gadgetme.se.

Leverans

Normalt får du ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. Mindre försändelser kommer hem i brevlådan, paket skickas till närmsta utlämningsställe.
Kom ihåg att ange ditt mobilnummer för SMS-avisering, annars får du en pappersavi hemskickad.